
Figyelem! Akut vagy újkeletű panaszok esetén telefonos kérésre nem áll módunkban receptet kiállítani, ilyen esetben mindenképp orvosi vizsgálat szükséges.
Mikor igényelhetek receptet?
- Telefonon: Rendelési időn kívül, munkaidőben
- E-mailben: 0-24 – mindent megteszünk, hogy az igénylést követően 24 órán belül felkerüljön a recept az EESZT-be, az igény teljesítéséről válasz e-mailt küldünk.
- Közösségi média: nem tudunk receptigényt elfogadni
Milyen adatokkal készüljön elő a receptigényléshez?
- a beteg neve
- a beteg TAJ – száma
- a beteg születési ideje
- a felíratni kívánt rendszeresen szedett gyógyszer pontos megnevezése és mennyisége
A receptírással kapcsolatos ügyintézés során felmerülő leggyakoribb hibák, amely miatt a pácienst recepttel ellátni nem tudjuk
- rendelési időben telefonál a páciens receptírási igénnyel
- nem rendszeresen szedett gyógyszert szeretne felíratni
- a gyógyszertárban sorban állva telefonál a páciens azonnali receptírási igénnyel
Leave a reply