Recept igénylésének módja

Figyelem! Akut vagy újkeletű panaszok esetén telefonos kérésre nem áll módunkban receptet kiállítani, ilyen esetben mindenképp orvosi vizsgálat szükséges.

Mikor igényelhetek receptet?

  • Telefonon: Rendelési időn kívül, munkaidőben
  • E-mailben: 0-24 – mindent megteszünk, hogy az igénylést követően 24 órán belül felkerüljön a recept az EESZT-be, az igény teljesítéséről válasz e-mailt küldünk.
  • Közösségi média: nem tudunk receptigényt elfogadni

Milyen adatokkal készüljön elő a receptigényléshez?

  • a beteg neve
  • a beteg TAJ – száma
  • a beteg születési ideje
  • a felíratni kívánt rendszeresen szedett gyógyszer pontos megnevezése és mennyisége

A receptírással kapcsolatos ügyintézés során felmerülő leggyakoribb hibák, amely miatt a pácienst recepttel ellátni nem tudjuk

  • rendelési időben telefonál a páciens receptírási igénnyel
  • nem rendszeresen szedett gyógyszert szeretne felíratni
  • a gyógyszertárban sorban állva telefonál a páciens azonnali receptírási igénnyel
Leave a reply